Alles top geregeld!! - Expert in actie Alles top geregeld!! - Expert in actie

Alles top geregeld!!

Op 15 december was het zover en werden we om 1500 uur opgehaald door onze vriendelijke buschauffeur Radenko Petrovic. En wat waren de berichten goed met 60 cm sneeuw op de berg en 30 cm sneeuw in het dal. Het weekend kon al niet meer stuk.

Na een rustige reis werden we om 2100 uur enthousiast ontvangen door Moena, Marjon en Cleo.

Ook de gastheer en vrouw van de hunnaustube hadden voor ons een heerlijk snack buffet klaar staan. Na de snack waren we er klaar voor en werden we meegenomen voor onze eerste activiteit de fakkeltocht. Van een rustige groep werden we langzaamaan omgetoverd tot een groep kleine kinderen die volop genoten van Sneeuw, Sleeën, sneeuwballen en niet te vergeten een lekkere versnapering onderweg.

Bij terugkomst in het hotel sloten we de dag af met een heerlijke borrel.

Dag 2:Na een goed verzorgd ontbijt kon de eerste groep zich melden bij de skiverhuur waar alles klaar stond en waar de dag begon Met de bus gingen we richting winterberg. Uiteraard met onze eigen chauffeur Radenko. Ook de meiden Moena, Marjon en Cleo waren er bij.

Moena nam de eerste groep mee op een arrenslee tocht. Mooie plaatjes en een hoop lol bracht deze groep vervolgens lopend naar Winterberg.

Marjon nam de skieers onder haar hoede. Na een ochtend goed oefenen ging dit al snel soepel.

Cleo heeft zicht ontfermt over de twee heren waar er al snel 1 van overbleef.

Uiteraard hebben onze ervaren skiërs en snowboarders de ochtend vrij besteedt en genoten van alle mogelijkheden van winterberg

Tijdens de lunch kwam iedereen bij elkaar en stond bij de iedereen de glimlach op het gezicht. Iedereen was blij en genoot met volle teugen!

De middag werd voortgezet met de activiteiten van de ochtend. Alle ervaringen en geleerde moves werden toegepast.

Aan het eind van de  middag sloten we af met een slee ritje en uiteraard de apres ski. Wat hebben we hiervan genoten. Ook hier deden Moena, Marjon en Cleo graag aan mee.

Na een korte break in het hotel bracht Radenko ons weer richting winterberg voor het diner.

Na het diner ging een grote groep met Radenko mee terug naar het hotel voor een afsluitend borreltje. Een klein groepje werd door de dames meegenomen in het nachtleven van Winterberg. Dit bleek nog niet zo ruig aangezien er duidelijk nog niet veel mensen waren. Maar zowel met de dames als de collega’s hebben we hier ook weer een feestje van gemaakt.

Na een heerlijke nacht stonden we (bijna) allemaal klaar voor de ochtend wandeling. In diepe sneeuw kunnen we zeggen dat we een mooie afsluiting hadden van een fantastisch mooi weekend waar iedereen volop van heeft genoten.

Via deze weg willen wij ( namens al onze collega’s) een dank uitspreken voor de begeleiding van de dames Moena, Marjon en Cleo. Dankzij jullie enthousiasme en  hebben we alle mooie plekjes gezien, hebben sommige collega’s een nieuwe hobby gekregen en hebben we een zorgeloos weekend mogen beleven. Ook willen we Radenko bedanken voor het veilig heen en weer brengen naar alle mogelijke lokaties. Ook hier hebben we in goed overleg en in wijs besluit de juiste keuzes gemaakt.

Ook Paul en Carolien bedankt voor de voorpret en het goed organiseren van het gehele weekend!

En niet te vergeten de gastvrijheid van de Hunnaustube. Top geregeld!