Uitgelicht: Jubileum reis naar Hvar

• Wie: Agro Care

• Aanleiding van de reis: 25-jarig jubileum

• Aantal personen: 105

In februari 2022 nam Agro care contact met ons op voor een jubileum reis naar Hvar. Via een ander bedrijf, dat vorig jaar met ons op pad is geweest, kwamen ze bij ons terecht. Na goed overleg hebben wij een uitgebreide jubileum reis voor ze gemaakt.

3 dagen op reis naar Kroatië met als hoofdbestemming Hvar. 1 van onze top bestemmingen en al meerdere keren uitgeroepen tot nummer 1 bestemming in Europa.

Door de unieke locatie, bijzondere mogelijkheden in het programma en het feit dat alles op loopafstand of met bijzonder vervoer kan, zorgde ervoor dat ze voor dit programma kozen. Agro Care, gefeliciteerd met het 25-jarig bestaan, op naar het volgende jubileum.

Hoogtepunten van deze reis?

Met acht speedboten en 105 gasten vertrokken we direct vanaf het vliegveld in Split voor een mooie tocht over het blauwe water van de Adriatische zee. Op de snelle speedboten konden de gasten genieten van een drankje, muziekje erbij en genieten van het prachtige uitzicht.

De overtocht ging niet direct naar Hvar, nee, we maakte eerst nog even een tussenstop bij de Paklinski eilanden voor lekkere hapjes op het terras van Toto. De groep kon daar even rustig aankomen, genieten van het uitzicht en alvast een groepsfoto maken.

Op dag twee bieden we allerlei verschillende activiteiten aan waarbij de gasten zelf een keuze kunnen maken, één van de unieke activiteiten die wij op Hvar aanbieden is de Kever cabrio tour, een must do voor iedereen.

Maar wij gaan ook altijd E-mountainbiken op Hvar, een ideale manier om het eiland op een andere manier te ontdekken. De tocht maken we op E-mountainbikes en de tocht start direct vanaf het hotel.

De route gaat, met een prachtig uitzicht, via het grote Spaanse fort en het hoger gelegen fort Napoleon, naar het kleine dorpje Brusje. Langs de onverharde paden groeien de lavendel, Rosemarijn en de olijfbomen, zo mooi en de geur is geweldig. In Brusje zit een klein lokaal cafeetje voor een drankje en een welverdiende rustpauze.

Daarna dalen we af richting een afgelegen baai waar we met de gasten even kunnen zwemmen. Opgefrist voor het laatste stukje, fietsen we terug naar het hotel. Super gaaf.

Op de laatste dag is de groep met de snelle catamaran veerdienst terug gegaan naar Split. Helaas waren de weersvoorspellingen in Split heel slecht, het zou de hele middag regenen, dat kan weleens gebeuren.

Omdat we de gasten niet zomaar de stad in wilde sturen terwijl het de hele tijd regent hebben we een overdekte kartbaan afgehuurd. De gasten konden gedurende de middag Karten zoveel als ze wilden. Waarbij ze in ieder geval droog bleven, en dat was heel fijn.

Als wij een reis plannen weten we natuurlijk nooit precies wat het weer gaat doen, Hvar is het zonnigste eiland van Europa, maar het kan een keer minder zijn. Omdat wij met de groepen altijd mee reizen kunnen we actie ondernemen op het moment dat het slecht weer is, daar zijn we voor.

Programma van jubileum reis naar Hvar:

Dag 1 vliegen, varen en genieten

• Vliegen van Amsterdam naar Split
  • Speedboot naar de Paklinski eilanden voor een hapje & drankje
  • Inchecken bij hotel Pharos
  • Eten in het gezellige centrum van Hvar en de megajachten in de haven bekijken

Dag 2 Actief op Hvar

• Tour over het eiland in stoere VW beatle cabrio’s
  • Lunch bij Splash aan het water
  • Zeekayakken, snorkelen, mountainbiken of stadstour door Hvar
  • Drankje & hapje bij Hula Hula Hvar
  • Diner
  • Stappen in Hvar

Dag 3 Bezoek aan Split

• Ontspannen ochtend met zwemmen, wandelen naar het fort of shoppen
  • Met de boot terug naar Split
  • Bezoek het ruim 1600 jaar oude paleis van Diocletianus, en naastgelegen mausoleum en kathedraal
  • Diner in Split
  • Vliegreis naar huis

Wil je ook zo'n leuk uitje naar Hvar beleven net als AgroCare?

Klik dan op de link naar de pagina over Hvar.

AgroCare

Het is alweer een week geleden dat wij met alle toppers van Agro Care in Hvar ons 25-jarig jubileum hebben mogen vieren! 🤩 We kijken terug op een topweekend in Kroatië vol met leuke activiteiten en heel veel gezelligheid, onvergetelijk! 🥰 Op naar het volgende jubileum met elkaar 🍅💪🏼
#25jaar #Jubileum #AgroCare #Hvar #WeCareForPeople #Dankbaar #Trots
Special thnx to Expert in Actie 👏🏼

AgroCare

Onze trip naar Hvar was helemaal top! Samen met Expert in Actie hebben we een onvergetelijk jubileumweekend aan alle collega’s van Agro Care kunnen geven. Het programma was divers en voor ieder wat wils. De begeleiding en samenwerking met Expert in Actie was erg fijn, korte lijnen. Ze voelden de groep goed aan en namen veel zorg uit handen. Voor een volgend jubileum uitje, voor herhaling vatbaar. Wij hebben allemaal voor de volle 100% genoten!